Nog zes uur te gaan... - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Nane Hofland - WaarBenJij.nu Nog zes uur te gaan... - Reisverslag uit Woerden, Nederland van Nane Hofland - WaarBenJij.nu

Nog zes uur te gaan...

Door: Nane Hofland

Blijf op de hoogte en volg Nane

21 Juli 2014 | Nederland, Woerden

Lieve allemaal,

Na een ontploffing aan berichten, gelukwensen, zegeningen en ga zo maar door, gaat de tijd nu echt dringen.
Maanden lang uitgekeken naar deze dag en nu is het zover..

Over enkele uren zit ik in het vliegtuig samen met Djanessa richting Frankfurt, Addis Abeba (Ethiopië), Lilongwe (Malawi) om vervolgens met de auto richting Lundazi (Zambia) te vertrekken.

Maar hoe sluit je je leventje hier in Nederland nou goed af om vervolgens daar te kunnen functioneren zoals je wilt?

Ga op bezoek bij twee lieve vrienden die vol van God zijn..
Ongekend wat een hoop dat los heeft gemaakt. Ik had me geen beter uitzwaai-moment kunnen wensen. Dank, echt heel veel dank.

Even terug naar vandaag.. Nog even een paar lieve mensen zien, een paar keer per dag deo'en, checken, apparatuur opladen, online inchecken.. Dat is ongeveer zoals de dag van vandaag er uit ziet.

Ik voel mij een gezegend mens, wetende dat er zoveel lieve kids, maar vooral ook 'grote' Zambianen op ons wachten. Dat ik dit werk mag en kan doen in goede gezondheid én dat er dan ook nog zoveel mensen er speciaal op uittrekken of gewoon moeite doen om mij überhaupt een berichtje te sturen.. Echt heel erg fijn.

Ik wens jullie allemaal een goede tijd toe, waar je ook heen mag gaan.. Hetzij in Nederland, hetzij in Zambia (ja, daar zal ik nog een paar vrienden opzoeken als ze op project met World Servants zijn) of ergens anders in de wereld.

En.. laat je inspireren door deze uitspraak van Ghandi. Lees hem een paar keer over, laat het op je inwerken.

'Be the change you wish to see in the world'

Liefs,
Nane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nane

Ik heb een verslaving gecreëerd wat betreft het maken van reizen naar Afrikaanse landen. Daar ben ik voornamelijk actief geweest met de organisatie World Servants, die bouwprojecten mogelijk maakt in ontwikkelingslanden. Deze zomer zal ik vertrekken naar Zambia om HIV/Aids Life Skills voorlichting te geven en te werken met de allerkleinsten. Het is geweldig om uit naam van God te mogen dienen in landen waar het hard nodig is. juli 2012: Ghana, Langbina aug. 2013: Zambia, Ikwele juli/aug. 2014: Zambia, Lundazi (+ omgeving)

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 6070

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Zambia

Landen bezocht: